Pain.

HJJÄÄÄÄLP!
Alltså, jag har stressmage FROM HELL just nu. Jag tror inte det varit såhär illa sen jag fick magsår i nian... Har ont och är seriöst uppblåst som en ballong, önskat jag mätt mig innan, för jag lovar att jag har extra 10cm längst ner på magen enbart av ren uppblåsthet.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Proppar i mig Probi Mage som brukar fungera för mig, men nu gör det absolut ingen skillnad. Först tänkte jag hålla mig borta från kolhydrater för det brukar hjälpa, men då får jag istället i mig alldeles för lite fibrer så ja.. det är inte så kul det heller helt enkelt, utan att gå in på några äckliga detaljer :) Dricker ett stort glas vatten med pressad citron i som jag har läst ska hjälpa, men det är mest bara äckligt och illamåendeframkallande. HJÄLP?! Jag hatar min mage, den är seriöst den mest känsliga jag någonsin.. "träffat". Tomatsås = kräkattack, stark mat = kräkattack, för mycket fett = kräkattack, onaturliga tillsatser = kräkattack, och minsta lilla stress = BALLONGMAGE.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Usch det där låter inte bra.. Jag vet att det är svårt men du måste försöka stressa ner på något sätt för det var sådär jag hamnade på akuten för ett tag sen. Jag ignorerade det för länge. Stressad mage är inte att leka med. Proviva hjälper till viss del för mig. Dricker alltid ett litet glas efter frukosten. Kramar och krya!

2011-04-16 @ 12:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0