Oh my god.

Angående melodifestivalen igår:
Jag överdriver inte ens när jag säger att IRINA SOLOVYOVA var utan tvekan bäst av alla, alla kategorier igår. Min lilla ryss har blivit stor :')  Annars så blev jag mest förbannad på Dannys förmåga/oförmåga att ha bra refränger. Seriöst? Att upprepa "in the club, the club" 50 ggr är inte en refräng. Det är bara Daft Punk som kommer undan med sånt (kolla upp texten till Around the World).  Och jag erkänner, jag tycker att Le Kid skulle komma vidare bara för de hade pratande godisbitar på scen.

Nu ska jag ligga och tycka synd om mig själv för min vänstra halskörtel är svullen till ungefär 3 ggr sin normala storlek, och det gör jätteont.

Så idag blir det bara att ligga och se på sweet sixteen, vilket i och för sig inte är helt fel

NU!

Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig din lilla parvel! Pusssss! <3

2011-02-06 @ 20:43:53
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: ira

ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH blir nästan lite ledsen i ögat!!!!!

DU ÄR BÄST <3 <3 <3

2011-02-07 @ 00:53:03
URL: http://solovyova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0