Inspiration.

Idag har jag (med hjälp av mor) införskaffat... träningskläder! Jag har i hela mitt liv svettats runt i davids gamla shorts och t-shirt (senaste tiden har tshirten varit mörkblå med texten "polishögskolan umeå" på) och det är inte alls kul. Jag är säker på att många håller med mig om att man är på bättre humör om man känner sig snygg, och jag tänkte, det måste fan vara likadant med träning! Så nu har jag köpt ett pas läckra shorts, en sprillans ny sportBH (min gamla köpte jag i sjuan.. det är 7 år sedan mina vänner! 7!!!) och ett linne med hål i, jättesvalt och skönt!. Mina älskade skor tänker jag inte ge upp, och eftersom de är svarta/rosa så körde jag på det som ovandel också! Svarta shorts, knallrosa sport BH och knallrosa linne. Nu jävlar ska här spridas glädje på Friskis! Afrodans om en halvtimme, då ska kläderna provas till max :) Lägger nog upp en bild sen, om jag kan lära mig att posa snyggt. Någon som har tips?

Kommentarer
Postat av: ira

mlodifestivalen :D

2011-01-31 @ 18:36:15
URL: http://solovyova.blogg.se/
Postat av: Emmie

Hur funkade sportbh'n? Jag ska köpa ny, min suger. Men vill ha nån bra!

Att rekommendera? :)

2011-02-01 @ 20:31:07
URL: http://greystone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0