Kompis, det går bra nu.

Jag plutar med läpparna när jag koncentrerar mig. Det är helt ofrivilligt och okontrollerat, inte för att jag blir snyggare då, snarare tvärtom. Jag ser ut som en sur anka. Det spelar ingen roll vad jag gör, skriver uppsats, petar öronen med tops eller spelar bas. Läpparna plutar. Och det är jättefult.

Idag har varit en såndär typiskt bra dag. Vaknade inte helt jätteförstört trött, eftersom jg faktiskt sovit hela natten igenom. Helt okej lektioner, eftersom det bara var två av dem, och trevlig strosning på stan med Mika, och jag fick en ny bankdosa som förhoppningsvis inte hatar mig (även fast kassörskan trodde allt berodde på att jag tryckte för hårt.. HUR kan det vara logiskt att om man trycker HÅRT på bakåtknappen så blir det en nia?)


Hur som fick jag och Mika klartecken från Passagen att vi får hålla vår utställning där, och det är så episkt att jag dör. ALLA har sagt att det är  omöjligt, att vi ska söka oss någon annan stans, men vi gjorde det och nu hålls vernissagen 7 april - 10 april. Det vill säga FYRA HELA DAGAR (dessutom över en helg) hänger vårt PA på ett galleri som är uppbokat hela 2011 och 2012. Jag är jättestolt över oss. Framförallt för att vi inte gav upp.


Dessutom har min supersexiga klocka kommit, men den är hemma och väntar på mig. Jag är hemma hos Andreas och väntar på att dumma dumma LiU ska lämna tillbaka honom till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0