Let's do it.

Idag har varit en jättejättefin dag. Vaknade, tog det lugnt, åt min havregrynsgröt och bara chillade tills det var dags att dra till skolan. Missade iofs första lektionen, men fick sitta och sälja Balkickoffbilhetter iallafall, som sålde som smör! Blir CRAZY på fredag!
Efter skolan fick jag fika med finafinafina Lovisa som kan vara världens härligaste tjej. Satt i runt 3 timmar och bara pratade och drack te! Precis så som en fika bör vara.

Jag drack ett glas apelsinjuice nyss och HELVETE vad sött det smakade! Helt sjukt, fick en chock!

Kommentarer
Postat av: em

Jag pluggar på Södertörns Högskola i Hudding/Stockholm. Där har de 8 stycken olika inriktningar på Journalistikprogrammet, det ska bli skitkul att plugga där. Sök till nästa termin, de tar in varje halvår!



Gå även in på deras hemsida: sh.se/journalistik



kram :)

2011-01-18 @ 15:36:58
URL: http://snikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0