No more walks in the wood.

Åhh, jag vill ingenting annat än sova. Bara sova sova sova, glömma täppt näsa, huvudvärk och hosta. När jag blir förkyld blir jag verkligen ynklig. Jag har inte lämnat soffan på hela dagen, och har ont i ryggen because of it. Huvudpunkten på dagen var utan tvekan när far kom hem från jobbet med 3st tvåhundragrammare choklad och en Cosmopolitan som jag suttit och lusläst och drömt mig bort till. Om man ändå vore så glamourös. En riktigt kontrast mot hur jag sitter nu, håret i knut, osminkad, glasögon, urtvättad tröja som det står "Elevråd af Folkunga" på och mina pyjamasbyxor som är täckta av ugglor. Och fårskinnstofflor, älskade fårskinnstofflor. Skulle byta det mot en fräsig långklänning och killer heels vilken dag i veckan.
Nåväl, man ska väl bara glad för det man får :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0