On the other side.

Aarrgh, så ont i huvudet! Drogad på bisolvon och panodil, jag orkar inte bli sjuk, det är så förbannat irriterande! Jag blir alltid sådär "fis"sjuk, tillräckligt sjuk för att inte orka med något, men inte tillräckligt sjuk för att stanna hemma och ligga och tycka synd om sig själv med gott samvete. Blargh.
Känner mig någorlunda som en hollywoodfru då jag gått på bio två dagar i rad, igår blev det Tron och nu är jag nyss hemkommen från The Town. Båda två var helt okej filmer, föredrar nog Tron för upplevelsen (massa blinkande ljus och häftiga ljud, jag fungerar ungefär som en skata när det gäller sånt) och the Town för handlingen. Även fast det var lite vääl mycket Bostondialekt och Ben Affleck i den, som för övrigt är en av de skådespelarna jag brukar undvika att se filmer med. Men kudos, the Town var faktiskt lite helt okej. Blev dock nedslagen av att Serena från Gossip Girl kan vara snygg även när hon ser ut som en white-trailer-trashmorsa.
Nu packar jag ihop och lägger mig och tycker synd om mig själv med dåligt samvete. Blargh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0