Pretty, pretty, pretty please.

Idag mår jag jättebra. Mycket tack vare fina kommentarer på mitt deppinlägg (Lina och Emmie <3)  men också tack vare att jag fick vakna bredvid världens finaste pojk imorse, sedan äta frukost med Agnes på Chocolat vilket blev till en tur till Myrorna för att ragga kläder till Sceniska (tjurtant..), men mer ledde till ett par JÄTTEFINA sommarskor för 50kr!

Efter detta gick jag till vår GAMLA SYV och fick mitt liv uträtat. Typ. Eller inte, men några frågetecken iallafall, innan jag åt sallad på Taco Bar med ovanstående fina pojke. Detta blev på något sätt en shoppingtur med Linnea (en body och fint linne rikare), vilket förvandades till planering av en viss Ryss' födelsedag (mwahahaha) och avslutades med en aerobicsklass så att svetten bara rann. Verkligen bara rann. Jesus.


Nu ska jag skriva franska, loggbok och duscha. Länge. Längelänge, och sitta och vara nöjd och glad - för det är jag verkligen idag :)





Förresten, jag avslutar sockerstoppet på fredag. MEDVETET, inte för att jag inte klarar av det längre. Jag vill kunna äta en bit tårta på Lovisas födelsedagskalas. Plus att jag saknar choklad <3

Kommentarer
Postat av: Emmie

Gullis! :) <3

2011-01-29 @ 18:25:34
URL: http://greystone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0