Sweet stuff.

Och angående dethär sockerförbudet: Askul att vi är så många, men jag tror inte nån av er har haft det så lätt som jag har de senaste dagarna. Jag har haft cravings efter en sak: Vatten. Och tur är väl det, för när jag igår försökte mig på att äta en bit paj åkte den tur och retur. Ingen mat för helena, och absolut inga sötsaker. Dedär 3st 200grammarna som pappa kom hem med till sin sjuka stackars dotter ligger orörda, förutom den som bara var vanlig mjölkchoklad - den har mamma ätit upp. Så jag fortsätter min diet på vatten ett tag till, åtminstone tills jag kan stå upp och bete mig som en normal människa igen.

Jag avskyr att vara sjuk

Kommentarer
Postat av: Alva

Tråkigt att du mår så dåligt! Men kul att sockerstoppet går bra! :)

2011-01-08 @ 22:57:45
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0