Who says I can't get stoned?

Efter många om och men lyckades jag somna igår. I soffan, med TVn på, och hostandes och snörvlandes som något patetiskt vattendjur på land. Vaknade docl mitt i natten av ett konstigt krasande ljud. Ljudet kom från soffbordet, där min katt hoppat upp mitt i natten och börjat gå lös på chipsskålen som stod på bordet. Hon åt som hon aldrig ätit förut, och slickade troligen på varenda chips i hela skålen, så det är bara att slänga. När hon var mätt (jag lyckades inte schasa bort henne, för så fort jag la mig ner hoppade hon upp igen) la hon sig till rätta bredvid mig i soffan och somnade på en sekund. Och snarkade som en lastbilschaffis med hösnuva. Så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Aw. :D Gullemissen !

2011-01-02 @ 20:00:55
URL: http://greystone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0