you are the best thing that's ever been mine.

Hemma nu, nyduschad i soffan efter ett otroligt hårt friskispass (alltid när det är en kille som leder det är det tre gånger så jobbigt som vanligt)  och har haft en sån himla härlig helg. Lovisa fyllde 21, och det firades med hemmagjord pizza och tårta, charader, plump och fina, blåa cocktails ;) Jättemysigt! Fast höjdpunkten var absolut att sitta med världens bästa pojkvän  i soffan och mysa med popcorn och Dexter. Fy fan vad perfekt. Struntade totalt i att gå på balmässan idag, vart så irriterad på hon som organiserade det hela och orkade inte ta mig dit. Så det blev friskis istället, och så bakade jag jättegoda bananmuffins (övade lite inför en snart kommande högtid ;D) och nu sitter jag bara och är helt nöjd. 4 stycken friskispass på en vecka, och så hade jag tänkte fortsätta. Tror att det passar mig bättre att träna som fan, och unna mig små godsaker ibland. Alla funkar vi olika :)
Imorgon ska jg och mamma åka till Team Sportia och köpa lite nya träningskläder. Hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0