Hemlisar.

  • Jag lyssnar fortfarande på Sonata Arctica ibland, även fast det är ett finskt powermetalband som knappt kan engelska.
  • Jag gråter ganska ofta, men AVSKYR att gråta när folk ser på.
  • Jag älskar färgglada strumpor och trosor
  • Jag säger ofta att jag inte har några pengar, men jag har aldrig haft 0.00kr på mitt konto. Jag är livrädd för att faktiskt behöva säga nej till saker pga pengabrist, så jag avstår från mycket med ursäkten att jag inte har några pengar alls. Mitt saldo just nu: 6126,88kr.
  • Jag hatar att använda ordet jag, för jag är rädd för att verka självisk. Jag får tillochmed dåligt samvete när jag skriver om migsjälv för mycket i min dagbok...
  • Apropå det så har jag skrivit dagbok åtminstone 4ggr i veckan sedan jag gick i sexan, med undantag för när jag var i USA för då bloggade jag istället.
Denhär listan blev egentligen 14 punkter, men jag strök resten ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0