So good to see you, I missed you last night.

Idag var det faktiskt TVÅ STYCKEN som sa till mig att jag borde blogga mer nu när jag är sjuk. Så därför tänkte jag göra det.
Fast jag har inte gjort någontin vettigt att skriva om förutom att jag fick träffa folk idag :D Weii! Pappa och mamma har mig lite halvt i karantän eftersom lunginflammation är rätt smittsamt, MEN jag har käkat antibiotika i snart en vecka nu och alltså smittar jag inte längre. Men jag är fortfarande rätt svag, mest av att medecinerna är så starka och tär lite på mig. Så blev och uschlig och andfådd och trött är jag jämt typ. Dessutom har jag varit jättedeppig, så därför är det nog tur att jag inte bloggat för det skulle bara blivit dålig stämning ^^
Men nu hoppas jag att jag är på bättringsvägen, för jag är jättetrött på att se på dålig TV. Som tur är går både Top Model och Legend of the Seeker rätt ofta, men jag kräks på "Greg" och "Jims värld" och alla andra dåliga sitcoms. Jag tycker att det ska komma ut fler Vampire diaries-avsnitt, så jag får dregla lite över Damon igen. Herregud vad den människan är SNYGG!
Ikväll ska jag bestämma mig för vad jag ska göra av mitt liv tror jag. Jag tycker det är dags för det nu.

Kommentarer
Postat av: Alva

Vad sägs om att sitta och dregla över Damon? Det är väll en bra sak att göra med sitt liv! Vi kan ha sällskap! :-D

2011-03-01 @ 23:59:29
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0