.

Usch, efter en rejäl "tycka-synd-om-mig-själv-utan-anledning" episod i bäddsoffan behövde jag verkligen choklad. Hela min kropp skrek efter de endorfiner man får av denna underbara substans. Lösning? Mosade ner 3krm ren kakao i en mosad banan och åt. MUMS. Nu blev jag direkt mycket gladare :) Tror inte det blir någon DaCapo för mig ändå, jag orkar verkligen inte. Känner mig psykiskt uttröttat av en dag fylld med mycket stress och press och tankar. Skulle jättegärna gå dit, men jag får betala för någon konsert istället. Får lite dåligt samvete nu, känner mig lat :/ Nåja. Får göra något produktivt här hemma. Till exempel kolla mer på låten jag och Karin ska sjunga tillsammans på torsdag, något jag verkligen fasar för. Inte för att sjunga med karin, men att sjunga en hel låt inför folk. Jesus. Vågar jag?
Kanske efter lite mer bananchoklad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0