Hapi.

Blir ett litet snabbinlägg innan jag ska äta annanas i solnedgången med min pojkvän, men jag är otroligt stolt över mig själv just nu. Visst, jag åt en bit tårta idag och bröt med andra ord sockerstoppet, men det var jag värd - bara idag! Efter skolan blev det ett JÄTTEroligt utomhuszumbapass med Frida och Alva, och vet ni vad? När jag kom hem gav jag mig ut och sprang i 20 minuter. Körde löpning non stop första 10, och sen intervaller resterande 10. Med andra ord failade jag ett av mina kostmål, men lyckades pricka av BÅDE ett entimmaspass och en löprunda på en och samma dag!
Nu ska jag bara ta det lugnt. Alla världens problem kan vänta tills imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0