MEDVIND!

Kommer ni ihåg när jag pratade om att allt går emot mig och att jag behöver lite jävla medvind? Jag tror den kommit nu! Efter en av mitt livs bästa veckor i Italien med jättefina människor, jättegod mat, sol och mycket gående fick jag idag redo på att jag kommit vidare till intervju för att komma in på den enda skolan jag sökt till i höst: Gamelby Yrkeshögskola för foto. Jag har halvt gråtit av glädje idag, delvis för att jag gick vidare, och delvis för jag nu insett att jag verkligen ville göra dehär. Verkligen vill utvecklas inom foto, inspireras av andra och bli bättre. Nu håller jag bara tummarna för att jag faktiskt kommer in...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Håller också tummarna! Du är sjuuukt duktig som gick till intervju, är jätteimponerad!

Är glad för din medvind <3

2011-05-04 @ 19:38:48
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/
Postat av: Agnes

Grattis, äntligen lite medvind :) jag håller tummarna för dig!

2011-05-06 @ 13:13:25
URL: http://agnesboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0