Studentutmaning!

Hoppas på Alvis utmaning, helhjärtat nu! Inget mer jävla fuskande, skärpning nu Helena!
Träning
Träna minst 4ggr per vecka
Dessa 4 ggr ska bestå av:
Minst 2 entimmaspass (friskis troligen), helst 3
Minst 2 löprundor
Gå till och från skolan alla dagar utom en i veckan (helst ingen, men vissa dagar har jag inget val)
Bli bättre på "Hemmaträning", dvs röra på sig när man kan - i reklampauser, när man annars bara sitter och nördar facebook e.t.c. 

Kost
Inget socker!
Ät kolhydrater i ett V – mer på morgonen, lite mindre vid lunch, ännu mindre på kvällen
Frossa i frukt och grönt
Undvik konstiga tillsatser och sötningsmedel – not good for you!
Ta det lugnt med musli och havregryn. BARA på morgonen!
(För maten finns det ett undantag - balmiddagen. Då får jag äta efterrätt om jag vill!)
Kopierar Alva på Kost-kategorin, precis det jag också tänkt skriva! Och nu ska jag fanimig använda min dagbok till något effektivt, jag ska skriva ner vad jag gjort så jag har koll! Har varit satans dålig på det, men nu får jag bli lite mer seriös med min träning. Jävlar anamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lugnt, livet ska ju få vara härligt också. :) Hoppas att du tar hand om dig. <3

2011-05-10 @ 00:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0