the downfall of us all.

Jahadu, ser lite mörkt ut för mig ang. studentutmaningen denhär veckan. Idag mitt under sista konditionen på Core-passet var det en övning när man hoppar åt sidan på båda fötter och böjda, breda knän för att sen kasta sig ut på ena benet och sträcka på sig så all tyngd hamnar på det benet. Min vänsterfot sa "Så fan heller!" och vek sig. Efteråt följde faktiskt chock. Jag fattade inte vad som hade hänt och varför jag låg på golvet och hade ont, och inte heller varför jag började tjuta som jag gjorde. Jag fick hjälp ut, en ispåse på foten och med ett hårt förband haltade jag sedan hemåt. Nu ligger jag nyduschad i bäddsoffan och tycker synd om migsjälv och funderar på om jag ska unna mig en stor skål turkisk yoghurt eller inte.. Nåväl, foten känns mycket bättre, det var ju trots allt bara en liten stukning, men tycker jag kan få tycka synd om migsjälv ändå ;) FÅr se om jag vågar GÅ till skolan imorgon eller om det blir bilen. Ska absolut försöka gå iallafall :)




för övrigt tycker jag att alla ska kolla in vilken otroligt rolig, fin, spontan, galen, underbar klass jag har ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda

nej fy va tråkigt! Du är iallafall duktig som gör illa dig på träningen istället för vägen till kylskåpet eller något annat :D Puss

2011-05-18 @ 21:20:07
URL: http://satusnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0