allting blir så klart om natten, som ett kolfiltrerat vatten.

JAG BLIR SÅ JÄVLA GALEN PÅ DIG!
Så galen att jag blir 5 år igen. Skäms över något jag inte borde skämmas över, något jag borde bära stolt såsom jag längtat. Jag hatar makten du fortfarande har över mitt liv, hur mycket jag ser upp till dig, hur otroligt mycket jag älskar och beundrar dig. Hatar din barnslighet, att du kan ta något som dethär och göra det personligt, göra det till din sak att bestämma. Du sårar mig något så fruktansvärt just nu, och verkar inte ens bry dig minsta lilla.
Gör du det?

Kommentarer
Postat av: Lina

Snutt, hur är det? <3

2011-07-01 @ 10:56:44
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Agnes

Du är en självständig vuxen tjej och du ska göra precis det som känns rätt för dig. Bara dig. Hoppas allt ordnar sig gumman. Försök glädjas för din egen skull. Den som inte unnar dig det får tänka om. :)

2011-07-02 @ 07:14:50
Postat av: Emmie

Duuuu. Jag förstår vad du menar. <3 Det går nog över snart förhoppningsvis.

(bild ? )

2011-07-02 @ 16:17:23
URL: http://emmiehammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0