eastsideink.

Idag fick jag ett fickur permanent tatuerat på ryggen. Tatueringen är mycket större än jag först tänk mig, och oändligt mycket finare. Har ingen bild än, men om man är nyfiken kan man gå in på min tatuerares sida: www.markharada.com . Studion jag tatuerade mig hos låg mitt på Manhattan www.eastsideink.com :) Det gjorde JÄTTEont, men jag spelade cool och varken grät eller gnällde. Trodde garanterat att jag skulle svimma efter första draget och ville hoppa upp och springa därifrån. Men naepp :) Och jag är sjukt nöjd! Nu är jag bara rädd för mammas och pappas reaktion... Imorgon ska vi shoppa runt på Long Island. Vi drar nog in till Manhattan i veckan igen, men bkev lite avtänd på att åka tåg idag.. Sjukt varmt och väldigt mycket folk - överallt! Vi åkte taxi idag dessutom, jag fick chansen att springa över en gata och skrika "TAXI!" och vinka, precis som i Sex and the City. Det är skapligt nice att vara här :)

Kommentarer
Postat av: Alva

Åhhh! Jag vill se bild så fort du har en!!! :)

2011-06-28 @ 10:27:28
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com
Postat av: ira

Gaaaah :D

2011-06-28 @ 15:46:15
Postat av: Agnes

Aaah what?! Du gjorde det alltså? Hade jag aldrig vågat! Ska bli sjukt spännande att se hur den blev. Kram!

2011-06-28 @ 21:37:34
Postat av: Arvid

Bild! =D

hoppas du har det bra

2011-07-05 @ 12:03:36
URL: http://onyourshoulders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0