omg.

Vet inte vad jag ska ta mig till,  hela kroppen bara skriker. Gick upp 7 imorse för att avnjuta frukost på ekoxen, sedan bar det av mot nykil för att hugga ner 140björkar och släpa dem i stora lass genom skogen och riva upp både armar och ben. Sen försökte vi lassa på dessa 3-7m långa träd på vårat lillalilla släp och försöka göra det någolunda lagligt genom spännband och färgglada plastpåsar. Slutliger skulle dessa björkar upp i en båge i stångebro, samt runtom salen. Sammanlagt tog detta 7 timmar, ocvh efter detta blev det fina 5 timmar dansträning.
En del (Corren?) tror att balkommittén får "förmåner" för att vi är egoistiska, men faktum är att utan frukosten imorse hade vi inte orkat hålla på utan mat till klockan 16. Och utan den sena fototid vi ger oss själva hade vi inte haft tid att hämta blombuketter, smörgåstårtor och dekorationer som ska vara på plats imorgon. Många tror att allt ang. balen bara "händer". Fototiderna organiserar sig själv, likaså bordsplaceringar, sånghäften, program och talare. Stångebro städar sig själv magiskt efter genrepen, alla flaskor och burkar som man är för lat för att ta med sig ut förvinner i tunna intet. Inga stannar kvar 40min extra när alla andra gått och sopar björklöv och skit.
Jag är lite bitter, mest för jag är så jävla trött. Men nu ska jag sova, och imorgon ska jag glittra och glänsa och vara mitt bästa jag. Det ska ni få se! :
)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker att du är fett duktig. Bara så att du vet <3

2011-06-05 @ 18:30:29
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0