channel 8 news.

Nar Lisa kom hem fran sitt jobb berattade hon att hon skulle vara med en kortis pa TV i samband med orkanen Gustav som kommer in och slar till over USA nu till Labour Day. Foljde med henne dit och blev sa val valkomnad att de till och med gav mig en guidad tour av nyhetsbyggnaden och in i rummet dar de sande nyheterna precis nar vi var dar, och vi satt bakom kamerorna och sag dagens nyheter och vader live!

   


Efter det akte vi forbi ett cafe som hette Marie's, Marie ar en god van till Lisa och hon ville att jag skulle saga hej. Tyvar var hon inte dar, men Lisa kande resten av de som jobbade dar och vi blev bjudna pa en paenutbutter chocolate ship grenola bar och en full panna med turkiskt kaffe som var otroligt gott! Cafeet serverade mycket vegansk mat/fika och hade en valdigt bohemisk och hemtrevlig kansla med hembakade bakelser och lokala ravaror. Ett helt fantastiskt fik som jag garna aker tillbaka till!

   

Nar vi kommer hem gick vi in pa channel 8's hemsida och sag pa nyhetsklippet att min rygg och bakhuvud var med i nastan hela klippet (som ni kan se nedan). Mamma, mamma jag har varit med i amerikansk TV!! :P

Se klippet har!

Kommentarer
Postat av: pappa Jan

Now, You're talking!!!!

2008-08-28 @ 06:23:31
URL: http://cyklon5.blogg.se/
Postat av: mamma

du tar USA med storm min fina dotter! puss

2008-08-28 @ 07:10:09
Postat av: Per

haha, så kul! :D

2008-08-28 @ 09:20:30
Postat av: Pauline

trodde inte att du ägde en rosa t-shirt ;-). Puss

2008-08-28 @ 09:33:35
Postat av: Yvonne

Vacker som en dag även från den vinkeln!

2008-08-28 @ 16:39:33
Postat av: jookiepookie

ha, snygging! :D

2008-09-03 @ 16:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0