Breakfast Club.

Trodde inte att fredagen skulle bringa nagra som helst roligheter, men fick tillfragan om att ta lite bilder pa skolpjasen the Breakfast Club som spelades andra natten i rad. Gick pa den i torsdags ocksa, sa jag fick ga in gratis och bara sitta langst fram och ta bilder. Det var nice :)

Efterat hade jag planerat att aka hem och det gjorde jag ocksa, men inte ensam. Liz, Anya och Mike foljde med och vi spenderade natten med att sitta i kallaren och se pa the Amityville Horror (jag sag den for tredje gangen, jag blir LIKA SJUKT RADD varje gang).

Resten av helgen blir lugn, tror jag, har inte gjort upp nagra planer annat an med Lisa och Tanner som just nu inte ar hemma. Tanke forsoka stada klart huset innan de kommer hem, sa jag far nog skynda mig pa ^^


Kommentarer
Postat av: Pauline

Eh, städa igen? Är du deras städerska. Kom till mig o jobba istället. Puss

2008-11-15 @ 20:45:11
Postat av: Isac

Ser ut som bigge på bilden :D

2008-11-16 @ 01:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0