Halloween.

Nu ar det sondag morgon och jag ligger i soffan framfor TVn, dar jag ocksa spenderat natten. Somnade pa nagot mystiskt satt medans jag och tanner sag pa family guy, och sen blev jag konstigt nog kvar har med tva pasar halloweengodis a la 3 kg styck. Helgen har varit minst sagt bra. Borjade i fredags med the Dark side of Oz, trick or treating och sen scary movie night @ Charlies. EN superkul kvall/natt med laskiga kostymer, mycket roligt folk och allmant kul! Igar kvall akte jag och tanner hem till hans kompis Jared som hade en STOR halloweenfest hos sig. Den var nog mest tankt for sma barn, men vi ungdomar hittade satt att roa oss pa ocksa ;) Nu ska jag se vad det blir av sondagen... Hoppas ni alla har det bra!

EDIT: Fick fart pa sakerna och jag och Tanner akte pa en liten utflykt till Guitar Center. Tog med mig basen denhar gangen, for att faktiskt PEKA pa delarna jag behover. Slapade in caset, men hade knappt stigit innanfor dorrarna innan 2 killar som jobbade dar befriade mig fran bordan och smallde upp hardcaset pa disken. Sen nar jag oppnade det kom ytterligare 3 killar som ville "hjalpa till", haha. It's a womans world ;) Jag ska inte ljuga, kandes bra att ha hela armadan med Guitar Center killar dar, bara for att hjalpa mig med att bestalla lite delar ;D Hursomhelst lovade George (den enda som faktiskt kunde hjalpa mig eftersom han hade hand om basdelar o.s.v.) att ringa nar delarna kommit in,  men det skulle ta en vecka eller tva...
Sen drog jag och Tanner till gallerian for lite presentshopping, och sen vidare till filmen Tropic Thunder pa bio som var riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: mamma

Åt du godis med dina vampyrtänder? Så glad att du är nöjd med din helg. Vi har haft en skön lovvecka!

2008-11-02 @ 18:28:11
Postat av: Caesar

Najs med 3 kg godis!

2008-11-02 @ 20:19:57
Postat av: Pauline

Bra med service ;-). Kram Kram

2008-11-03 @ 08:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0