Helg.

Denhar helgen har varit precis som den ska vara :) Fick en liten "girls night out" med Tricia i fredags, vi shoppade loss pa gallerian och akte sen till Olive Garden och at jattegod middag och blev uppvaktade av servitorer :D Sen akte vi till mitt hus och satt och snackade skit i nagra timmar innan hon var tvungen att aka hem

Igar (lordag) blev jag och tanner vakta tidigt for att se pa snon som foll (...), det gav oss bada julkanslor sa vi spelade jullatar resten av morgonen medans vi stadade och jag gjorde klart alla laxor. Runt 1 blev jag upphamtad av Charlie, som jag sedan spenderade hela dagen med och kom hem strax innan midnatt! Dagen involverade kinamat, skrackfilmen Quarantine (defenitivt sevard!), kringlor, lemonad och pizza.

Idag ska jag ta en lugn sondag hade jag tankt, har redan spenderat de senaste 2 timmarna i sangen med datorn pa magen. Har ett prov att plugga till, sa kanske slanger ett oga eller tva pa det ocksa. FOrhoppningsvis hittar jag sjalvdisciplin nog att kora nagon timme pa lopbandet, men tveksamt om det kommer handa ;)

Vill avsluta med en STOR KRAM pa fars dag till min lilla pappa darhemma :)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Låter som en mysig helg!

2008-11-09 @ 17:16:35
Postat av: mamma

Ha en god söndag min älskade flicka!

Puss

2008-11-09 @ 18:38:01
Postat av: pappa Jan

Den lille pappan känner värmen i kramen å kramar tillbaka!

2008-11-09 @ 19:55:58
URL: http://cyklon5.blogg.se/
Postat av: Caesar

skönt o se att du har det bra :)

2008-11-10 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0