Hockey.

Igar var sasongens forsta hockeymatch, och jag var supertaggad att ga och se pa en sport jag faktiskt forstar mig pa! Jag och Tanner hade stadat hela tiden sen vi kom hem fran skolan, sa det skulle bli skont att ta det lugnt och ha kul, och det var faktiskt riktigt skoj! Laktarna var fulla (bilden ar tagen innan folket kom) och det slogs pa trummor och skreks ramsor. Precis nar tredje perioden skulle borja ledde vi med 6-1, och motstandarlaget la sig sa det blev inte ens nagon tredje period! Kan val inte pasta att spelet var sa hogklassigt, men det var kul anda :)

 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Du måste bo i det renaste huset i hela distriktet. Städa städa städa. Puss

2008-11-21 @ 09:56:33
Postat av: pappa Jan

Vi bor numera i det skitigaste huset i hela kvarteret. Du är ju iväg och städar på annat håll! ;-)

2008-11-21 @ 15:50:01
URL: http://cyklon5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0