Krispy Creme.

Idag akte vi en liten svang pa nagra araenden (bl a ett stopp i en bokaffar for lite julklappsshopping), och vi fastnade ocksa for en riktig american experience: donuts. Vi stannade pa Krispy Creme donuts, och istallet for att kopa en var kopte vi ETT DUSSIN donuts (vi var fyra) som vi festade pa.

       

nar vi kommit hem fran denna kulinariska upplevelse borjade jag och Lee laga mat som var tankt till kvallen, men istallet blir lunch imorgon. Riktigt amerikansk stew med cole slaw och cornbread har jag att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: pappa Jan

TREEEEEEE var!!!??? Ooops!

2008-11-26 @ 07:36:42
URL: http://cyklon5.blogg.se/
Postat av: HMQ

Åhhhh jag vill oxo ha krispy creme!

Varför varför kan de inte finnas i Sverige?

Å andra sidan skulle jag behöva dubbla mina timmar på gymmet om så var fallet, så det kanske är lika bra att vara utan...



Kram sweet HMP

2008-11-27 @ 11:43:52
Postat av: Pauline

Å vad sugen man blir

2008-11-27 @ 11:48:34
Postat av: Linnea

min post håller sig till räkningar adreserade till föräldrar :/

2008-11-27 @ 13:24:56
URL: http://ismedvatten.blogg.se/2008
Postat av: Linnea

hahahahaha. jag ska lipsyla in mina läppar i evigheters evighet. fett snygg navelpiercing, you are my first sexy piercing :D:D Jag träffar Irina en gång om året (lika ofta som jag träffar dig) men ska försöka lösa det på något fint sätt. och jag uppskattar brevet mest, jag blev glad av att se din handstil och dina sär-a'n tillochmed, så saknad är du. hur långt tar det att få saker som skickas mellan usa och sverige? hursomhelst I lovelovelovelovelove you och du är wonderful. puss <3<3

2008-11-27 @ 19:03:13
URL: http://ismedvatten.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0