Quarantine.

Quarantine ar en mycket laskig film.

Igar var en minst sagt bra dag :) Fick mig lite shopping, lite film och lite allmant socialt umgange. Vi var Evan, Josh, Charlie, Charlie, Teryima, Liz, Shane, Melissa, Kenny, Salty, Boyd, Taylor, Kate och Jag, och kvallen avslutades med en bonfire hemma hos Liz (hennes foraldrar var minst sagt forvanade nar vi fragade om vi fick gora upp en eld utomhus nar det var -4 grader och frost pa marken).



Var rejalt trott nar jag kom hem vid midnatt, och somnade i sangen med laptopen pa magen. Men det gor inget for nu har jag LOV I EN VECKA!

Jag maste erkanna att jag ar inte lika glad att det ar lov som jag hade varit i Sverige. Vet inte riktigt hur mitt lov kommer se ut, och det kommer vara trakigt att inte traffa alla de som man alltid traffar i skolan men inte riktigt ar sa bra van med att man kan umgas med utanfor (alla vet vad jag pratar om, don't act like you don't). Samtidigt ska det bli kul att se vad Thanksgiving ar - och om Canonsburg oppnar sa blir det en Snowboardfylld vecka!

Btw, Lisas van Rashid ar har och han ar hur skon som helst. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva honom, men han ror om saker harhemma litegrann ^^

Kommentarer
Postat av: Tillie

Quarantine suger, om du vill bli rädd, då ska du se originalet, Rec, jag blev LIVRÄDD. Den är spansk och så välgjord att det är sjukt! Jag såg bitar av Quarantine och det är skrattretande om man jämför med Rec, se den! ;) Hoppas du har det bra!

2008-11-22 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0