Seg.

Tar en slow morgon, suttit i sangen sen klockan ringde kvart i 6, brukar vanligtvis vara pa fotter strax darefter. Orkar inte riktigt ta tag i migsjalv. "the Plague" gar pa skolan, antar att det ar samma sak som maginfluense men har fatt smeknamnet Pesten eftersom den sprids som en lopeld. I princip spyr man som en galning, sover i 24 timmar i strack och mar sen prima! Tanner har kant sig lite krasslig, och jag med, sa hoppas det inte utvecklas hela vagen.

Igar var vi och sag pa skolpjasen the Breakfast Club. Det var riktigt imponerande, alla gjorde ett bra jobb (och jag fick 20p extra credit i Communications bara for att jag var dar och kollade. YES!) och visst var det kul att se skolans "Jock" pussa den svarthariga, gotiska tjejen. Kul kvall!

Fredag, Lordag, Sondag har jag inga planer och det blir nog att stanna i huset hela helgen.

For ovrigt sa ar jag NAGOT tjurig pa det lokala postkontoret som stanger klockan halv 3 pa vardagar (jag slutar klockan halv 3) sa jag har fortfarande inte kunnat skicka ivag de viktiga paket som nu sitter pa mitt golv. Ska forsoka fixa det i helgen. Den som vantar pa nagot gott..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0