Snow.

Det snoar ute nu. Stora vita flingor, temperaturen ligger pa nollan och jag har precis atit vafflor med maple syrup till frukost. Hela huset doftar av stekos och Tanner spelar julmusik pa nedervaningen. Far julstamning i fortid harborta, hela staden ar redan dekorerad med grankvistar och roda band, men stamningen dampas lite nar jag inser att detta blir min forsta jul utan familjen. Utan att vakna till pappas julskiva som spelas varje morgon, utan jullunchen med mommof och utan mormors knack. Utan Kalle Anka, utan paketoppning och att ata grot aven fast man verkligen VERKLIGEN inte orkar mer. Jag ar inte ledsen, mer melankolisk och jag antar att jag har lite hemlangtan. Inte pa sa satt att jag vill aka hem, utan mer.. onskar att jag kunde ta med allt jag saknar hit.

Kommentarer
Postat av: pappa Jan

Du kommer säkert att få en fin jul också ... men jag förstår precis vad du menar. Ett mycket fintstämt inlägg, gumman! Vi såg det ymniga snöfallet på webcam här: webcams.aspx" rel="nofollow">http://www.wzzm13.com/weather/outdoors/michiganwebcams.aspx

Puss!

2008-11-16 @ 17:41:13
URL: http://cyklon5.blogg.se/
Postat av: Agnes

Om jag minns förra julafton så var det du jag och sex-inspectors maraton.. :P Det kommer säkert bli jättebra. Amerikaner är ju bra på högtider, dom kommer säkert göra allt för att du ska få en toppenjul. Och blir det inte det så skickar jag över några avsnitt sex-inspectors så den blir lika lyckad som förra året. Puss

2008-11-16 @ 20:22:11
Postat av: Helena

HAHAHAHAHA, hade helt glomt bort det! basta julen EVER :)

2008-11-16 @ 23:29:02
URL: http://sundet.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0