Thanksgiving.

Idag ar det mandag och jag har inte varit i skolan. HAHA! Lilla jag har namligen lov!

Aven fast bade idag och igar bestog av mestadels stadning (ja, det tog seriost tva dagar att stada huset sa rent ar det) sa fick jag mig lite kul ocksa. Igar var det movieparty @ Charlies och det var film, Guitar Hero och kladdkaka hela natten lang. La oss sa sent att jag sov over alarmet jag satt imorse, PLUS att det gick i snigelfart att skjutsa hem mig eftresom det under morgonen snoat runt 5cm och var snorhalt (inga dubbdack har inte). Hursomhelst hade jag en fantastiskt kul natt!

Snart kommer Lisas mamma (tanners mormor) med man hit (darav den intensiva stadningen..) och de ska bo har over Thanksgiving. Om jag fattat ratt sa ar Thanksgiving = mat, sa jag ska forsoka kora 50-50 mellan koket och gymmet under veckan, far se hur det blir med den saken...

Nu ska jag forsoka andas ut innan de kommer hit, ciao!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Då kan du ju uppdatera bloggen hela tiden. :-)

Hoppas det känns lite bättre nu.

Kraaaaaaam

2008-11-25 @ 18:39:34
Postat av: Jockeman

du städar hela tiden ;*

2008-11-29 @ 19:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0