FHC - EGR.

Footbollsmatchen var nagot utover det vanliga. I stort sett hela skolan var dar, och vilken stamning! Hela dagen hade varit uppladdning, alla hade skoltrojor i skolan, footballspelarna hade sina jerseys pa och cheerleaders hade sina sma drakter ^^

Forst satt jag med Lisa och kollade lite, forsokte forsta regler och sa, men det blev ratt svart till slut. Sen lamnade jag henne for att ga runt och leta efter folk jag kande och stotte ihop med Charlie, en kille i  min government class som ocksa varit utbytesstudent med YFU fast fran USA till Danmark. Sa jag satt med honom, hans kompis Boyd och en annan kille jag lart kanna som heter Jeremy. Vi sag klart pa matchen (fast showen efter halva tiden var roligast att se) och efter det akte vi till ett litet fik nere i easttown. Allmant satt och pratade, introducerade mig for nytt folk (som alla sa "wait, are you the swedish girl?"). Har visade det sig iallafall skillnad mellan USA och hemma, Charlie var tvungen att ga och introducera sig for Lisa innan jag foljde med honom, samt ge henne sitt telefonnummer och lova att ha mig hemma innan midnatt. Det ar verkligen nagot jag maste vanja mig vid, kandes galet konstigt!

Hur som helst var det troligen den mest lyckade kvallen hittills, och idag ska jag fa en liten sightseeingtour fran samma grupp som igar!

           ""></a


Kommentarer
Postat av: pappa Jan

Vilka härliga bilder ... där skulle jag vilja ha varit!

2008-09-06 @ 16:37:32
URL: http://cyklon5.blogg.se/
Postat av: pappa Jan

Hurra för Lisa som håller koll på grabbarna när inte jag kan vara där med hagelgeväret!

2008-09-06 @ 16:59:02
URL: http://cyklon5.blogg.se/
Postat av: jookiepookie

haha, the swedish girl xD

Jag vill dit!

2008-09-20 @ 23:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0