George Bush.

Igar kvall innan Americas got Talent avbrot NBC (och i i stort sett alla kanaler) det de gjorde for att gora plats at George W Bush som holl ett tal till landet. Talet handlade om den ekonomiska krisen som USA (och varldsekonomin...) gar igenom just nu (Stora foretag som manga har investerat pengar i gar i konkurs, och allas ekonomi kollapsar. I korthet iaf) och hur de planerade att losa det. USAs regering tanker iallafall betala at de har stora foretagen, och spendera 4,5 BILJONER kronor for att inte folket ska fa lida direkt (utan i smyg genom hojda avgifter e.t.c.)

Jag ar val kanske inte den som ar sadar jattepositiv till Bush, framforallt inte sen jag kom hit och fatt hora hur mycket dumt han faktiskt gjort, men jag forstar faktiskt att han blev omvald. Nar han pratar sa inger han ett valdigt lugn och sakerhet som de flesta amerikaner behover i kriser som denhar. Lite coolt egentligen.

Hursomhelst kandes det galet amerikanskt! Idag har jag prov, sen en konsert med koren ikvall. Mjau

Kommentarer
Postat av: Hampus

Biljoner eller billions?

2008-09-26 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0