Gustav.

Nu sitter vi i Lisas sang och ser pa TV nar orkanen Gustav slar till over Louisiana. For tre ar sedan blev New Orleans hart sargat forst av Rita sen Katrina, och det har fortfarande inteaterhamtat sig. Som tur ar gar Gustav nagra mil vast om det mest drabbade omradet, men gor fortfarande mycket skada. Det ar helt sjukt att se alla som evakuerar och nu hur gatorna ar tomma forutom de idiotiska nyhetsreportrarna som star mitt i allting och nastan blaser bort.

Idag ska vi mest stada tror jag. Skola imorgon och jag ar JATTE nervos!

Btw ar det exakt en manad kvar till min fodelsedag. Och det ar sommarhetta ute. How weird is that?

Kommentarer
Postat av: Per

En månad kvar tills överraskningspresent hihi

2008-09-01 @ 15:50:44
Postat av: Pauline

Ääääntligen en uppdatering! Kram

2008-09-01 @ 15:52:12
Postat av: linnea

dom kommer älska dig. dom kan inte göra annat <3

2008-09-01 @ 16:27:16
Postat av: pappa Jan

Jag håller med Linnea ... du har inget att va' nervös för. Du kommer att ta alla med storm!

2008-09-01 @ 17:54:50
URL: http://cyklon5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0