Letting go.

Har haft en ratt konstig dag idag, inte dalig men.. Jag vet inte. Jag har tankt mycket och har val insett att Lisa har ratt, jag har svart att "slappa taget" om allt darhemma. Jag kollar fortfarande allas bloggar, bilddagbocker, mailen och allting och det far mig att tanka mindre pa vad som hander har. Visst, jag har bara varit har 3 veckor, men om det ar sa markbart att lisa blir sarad av det sa ar det inte en bra sak. Jag far jobba pa det helt enkelt :)

Kommer fortfarande skriva har, det ar lite som terapi for mej ;)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Tror nog att Lisa har lite rätt. Du ska njuta i nuet annars ångrar du dig sen. Men keep blogging. Puss

2008-09-11 @ 08:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0