Otur.

Tyvarr var kortet inte aktiverat, och maste aktiveras i sverige.. sa jag far helt enkelt gora om hela proceduren, men pappa var snall och wirade lite cash sa jag har lite att rora mig med. Nagot jag VERKLIGEN maste ha ar en ryggsack, min axel haller pa att do av alla kilo bocker jag maste bara runt varje dag. Hinner inte ga till skapen mellan lektionerna, sa det ar kort hela skoldagen. 4 anteckningsbocker, 1 engelskbok a la tegelsten plus pennor, sax, hela faderullan. Och lunchen ska man ha plats med dar i ocksa. Far losa det pa nagot smart satt helt enkelt :)

Iallafall alskar jag att ha Yoga pa morgonen, man kanner sej sa avslappnad hela resten av dagen och blir pa ett helt annat humor efterat. Pa torsdag har jag forsta stora redovisningen, lite nervigt, men den ar om mejsjalv sa hur fel kan det ga?

Hoppas alla har det bra darhemma, jag tanker pa er aven fast jag kanske inte kan hora av mej sa mycket!

Kommentarer
Postat av: Pauline

He he - vad har du för bank ;-)

2008-09-10 @ 11:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0