School.

Okej, forsta dagen i skolan! Borjade nervost med att jag trodde jag skulle missa bussen (jaa, de ar gula precis som i filmerna.. faktum ar att allt ar precis som i filmerna) och sen var jag halvradd hela bussresan dit. Nar jag val kom fram till skolan borjade jag med att ga vilse. Hah :P Men efter att jag fragat minst 4 pers hittade jag till brottningsrummet dar min Yoga skulle vara. Dar traffade jag ocksa lararen Mrs Steensma och Billy och Ashley som jag pratat med tidigare. Sen tog jag skolfoto och student ID och.. tja :P Ni vet vad jag tycker om skolkort.

Dagen flot pa med Communication (Mrs Demester) och Chamber Choir (Mr Ivory) som var tva galet roliga lektioner! Ar glad att jag far halla pa med lite musik iallafall. Sen var det lunch och jag at min sandwich som jag hade med mig, det var lite for lite mat sa far ta med mer imorrn. Lektionerna efter lunch var English (Mrs Scheirbeek), Us History (Mrs Stiles) och Government (Mr Lowe).

Dagen borjade 7.40 och slutade 14.35, dvs en ratt kort dag men vi hade ju bara 5 minuter mellan varje lektion (ja, jag gick vilse. Mycket och ofta, men jag kom aldrig sent!)

Bussresan hem var mer eller mindre en kvart i en bastu, och efter ett snack sa sitter jag nu har och gor laxor :)


Student ID is the shizzle!

Kommentarer
Postat av: Isac

Haha, läxor första dagen precis som i filmerna XD Hoppas du har det skojj iaf :)





Massor kramar och pussar från Bitterfittan

2008-09-03 @ 00:37:34
Postat av: mamma

härligt att du är igång!



puss!

2008-09-03 @ 06:41:25
Postat av: esping

va glad att du inte gjorde som min vardbror o missa bussen hem= efter manga om och med och 1h vantan fick en van till familjen hamta honom:P

2008-09-03 @ 07:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0