Shoppingupdate.

 


See, har ar anledningen till att jag alskar USA=
Gick till gallerian for att hitta lite grejer infor homecoming (behovde handvaska, orhangen, strumpbyxor). Letade mej sjuk efter en vaska innan jag av en slump hamnar pa Victorias Secret och hittar en JATTESOT handvaska for bara 20dollar (ca 120kr). Jag plockar upp den och vad inser jag da om inte att den i sig har en body lotion, en parfym och duschgel! ALLT FOR 120 KR! helt galet. Hittade orhangen ocksa, inte helt nojd, men de far duga :) Kanske byter i sista minuten dock. Annars har jag nu allt infor Homecoming: Klanning, strumpbyxor, skor, halsband, orhangen och handvaska. Perfekt!

Ovrig uppdatering fran dagen kommer en annan gang :) Blir inte sa motiverad att blogga langre eftersom jag inte far nagra kommentarer, haha ;D

Kommentarer
Postat av: pappa Jan

Du har ju en partner åsså!;-)

2008-09-30 @ 08:29:25
URL: http://cyklon5.blogg.se/
Postat av: HMQ

HMP med en söt liten strassrosett blir väl alldeles strålande ;-)

När kommer det nån bild på klänningen då?

Hoppas du får kul på festen. Jag utgår ifrån att du blir home comming queen.

2008-09-30 @ 08:43:38
Postat av: Pauline

Hörddu - jag kommenterar varje gång! :-)ta ett kort på helheten å maila till mig. puss

2008-09-30 @ 08:51:25
Postat av: irina

Har du kort på klänningen?

Tack för ramsan, har du inte tid att svara påmina mejl längre ? :( Lycka till på dansen! :)

Saknar dig

2008-09-30 @ 11:17:55
Postat av: ira

p.s. söta örhänge!

2008-09-30 @ 11:18:22
Postat av: Agnes

Supersöta örhängen :) är skapligt avundsjuk. Vill också gå på homecoming. Lite skillnad från svenska gymnasietvåan där vi just nu är inne i det stora höstdeppet. Jag såg din brorsa på stan idag och insåg att jag har saknat dig så sjukt mycket även om jag har varit dålig på att skriva.



Pussar och kramar Agnes

2008-09-30 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0