Skeletones.

Har pa de flesta mojlig satt haft en riktigt bra dag :)

   

Ni kanner mej, lyckas alltid hitta en konsert nagonstans. Oavsett om den ar bra eller inte ;D

Drog hem till Charlie efter skolan, fick lite plugg och laxor ur vagen sa jag hade kvallen fri for konsert pa Skelltones. Min van Riley's band spelade (visserligen missade jag dem.. men men ) och det kandes kul att kolla in livescenen har litegrann. Hamnade pa ett stalle som sag EXAKT likadant ut som SKylten (no joke) bara lite storre. Banden var.. sadar. Inte helt min stil, men atmistone tva av dem var musikaliskt duktiga. Om inte annat fick jag lara kanna massor med folk (har borjat introducera mej som "Hell" nufortiden - ingen kan uttala Helena av nagon dum anledning, sa det har bara blivit mitt smeknamn) och jag hade riktigt kul. Imorgon har jag typ 3 prov och laxor i nastan varje amne.. Yay. Men det ar atminstone fredag, och jag gillar skolan har ratt mycket faktiskt. Det ar nagot event som kallas Tailgater har ocksa, vet inget an, men rapport kommer,

Kommentarer
Postat av: Pauline

nä, nu vill jag ha mer uppdateringar på bloggen. Puss

2008-09-22 @ 11:08:25
Postat av: Helena

far ju inga kommentarer.. HMPF!

2008-09-24 @ 02:22:01
URL: http://sundet.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0