Sleepover.

Underbar helg med inslag av football, shopping och en lyckad sleepover! Spenderade lordag natt hemma hos Abby med Trisha, Hannah och lite Josh, Boyd och Charlie kom forbi pa kvallen ocksa. Men! Det forsta som hande efter att jag och abby shoppat pa woodland mall (kopte homecimingklanning och vinterskor) var att vi satte oss ner sag pa "Bring it on" och at kakdeg ur burk. Dar har ni en stereotyp!

Men kvallen var val i stort sett underbart skitsnack, film och fnitter. VI gick och la oss klockan 6 pa morgonen, och vaknade runt 12 da vi at frukost och sen akte och kopte lite kaffe (pa alskade starbucks).

Jag hann knappt stiga innanfor dorren innan Tanner och Zach attackerade mig och erbjod mej barnvaktsjobb at Zach's smasyskon. Sa helt plotsligt var jag hemma hos familjen Metalic (som jag aldrig varit hos forut) och hade ansvor for Elli, 8 och Luke, 5. Det gick over forvantan, de var.. relativt lugna ^^ Fick 40dollar for besvaret, helt klart vart det!

Kommentarer
Postat av: pauline

Bild på klänning tack! Puss

2008-09-15 @ 08:35:46
Postat av: Yvonne

Kul! Du kommer inte bara att ha kul därborta, du blir även rik som ett troll!

Kramar från Jägarvallsgänget med Ester allra längst fram. Hon saknar sin Helena, den enda som gillar henne!!!

2008-09-15 @ 17:13:55
Postat av: Linnea

och nu är du helt förändrad och älskar barn och bara längtar tills du kan ha egna.... eller?:P

2008-09-16 @ 12:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0