Tailgate.

TGIF som man brukar saga, och idag stamde det verkligen! Alla lektioner var lite forkortade eftersom vi hade nagot som heter Senior Challenge vid slutet av dagen. VIsserligen tog alla larare tillfallet i akt och la alla prov just idag, sa jag hade tva stycken plus nagra inlamningar, men jag tror jag hanterade det ratt bra. Andra larare tog det lugnt, och Mrs Demester som jag har i Communications bestamde att det var roligare att hylla Jeramie (som fyllde 17, GRATTIS :D:D) genom att ata tarta och.. dansa.

Hursomhelst, nar sista lektionen slutat gick alla ner till fotbollsplanen och "utmaningen" var att rulla tva JATTESTORA bollar over planen och den argang som kom forst over planen och genom malstolparna som anvands i football vann. Seniors vann, vi juniors kom tvaa.
Senare pa kvallen hamtade Abby upp mej och vi akte till Iailgate, en stor festival som skolan anordnar innan en av fotbollsmatcherna. Det var helt galet, men hoppborg och godis och sockervadd och bandet spelade, och helt tjockt med folk overallt. Vi stog och skrek tills vara lungor kollapsade nar Forest Hills Rangers fullkomligt mosade motstandarlaget :D
Natten avslutades vid en mysig liten lagereld och vanner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0