Tuesday.

Inget speciellt med dagen i sig, men tankte att jag kunde beratta lite hur mina dagar ser ut :)

05.45 - Alarmet gar av, jag har satt det pa 05.45 eftersom jag tankte snooza i en kvart. Men jag ar vardelos pa att snooza, sa jag brukar ga upp med en gang. Klar pa mig, sminkar mig, slapper ut hundarna.

06.20 - Gar ner i koket, fixar nagot till frukost (vanligtvis cheerios och mjolk) och gor iordning lunchen (vanligtvis en macka pa vitt brod  med sallad och kyckling). Plockar iordning efter mig, baddar sangen och packar skolvaskan.

06.55 - Stanger in hundarna, slacker overallt, laser dorren och gar till busshallplatsen

07.05 - Bussen kommer

07.25 - Kommer till skolan, springer till skapet och slanger ner bockerna jag behover for forsta timmarna i vaskan

07.40 - Yoga borjar.

08.40 - Yogan slutar

08.50 - Communications borjar

09.55 - Communications slutar

10.00 - Chamber Choir borjar

11.00 - Chamber Choir slutar, Lunchen borjar och jag springer till skapet for att byta till andra halften bocker.

11.10 - Hittar "mitt" bord och ater.

11.35 - English 10 borjar

12.35 - English 10 slutar

12.40 - US History borjar

13.35 - Us history slutar

13.40 - Government borjar

14.35 - Government slutar, och likasa skoldagen. Antingen gar jag till bussen som gar klockan 15 eller moter upp med Charlie som skjutsar hem mig. Just idag gjorde jag inte laxorna pa hemmaplan, men i vanliga fall brukar jag aka direkt hem och satta mig med laxorna eller stada eller diska.

18.30 - Tanner kommer hem

19.00 - runt 7 brukar Lisa komma hem

22.00 - Gar och lagger mig

Sa exotiskt at mitt liv har om vardagarna :) Later lite enformigt, men jag alskar det! Har verkligen kul bade i och efter skolan!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilka ämnen är roligas då? O är kören bra? :P

2008-09-17 @ 07:55:47
Postat av: Pauline

Ääääntligen en update. Tight schema. Åker inte Tanner m samma buss? När kommer bild på klänningen :)). PUSS

2008-09-17 @ 09:16:51
Postat av: Helena

alskar communications :D och koren ar okej, galet snackig bara ;D



Kolla mailen, syrran!

2008-09-17 @ 09:56:46
URL: http://sundet.blogg.se/usa
Postat av: Sara

Jag vill också se bild på sexig Helge med fin klänning!!! :D Inte en chans att kören äger lika mycket som våran?? :DFörresten du skulle ha hört i måndags, det är en tjej i altstämman (musik profil) och en killen i basstämman (musik profil) som sjunger så jävulsk falsk! och det hörs så jävla väl! Höll fan på att dö av att kväva mitt skratt på storakören! :P Kramar Ps. vad jag vet med den lilla information jag fått fram genom Pontus pappa och så så mår adam ganska bra:)

2008-09-17 @ 10:06:00
URL: http://timeline.blogg.se/anticipate
Postat av: pappa Jan

De' va' ett fasligt tjat om den där klänningen. Jag har visserligen sett den "live" men skulle uppskatta en bild ändå! ;-)

2008-09-17 @ 12:42:27
URL: http://cyklon5.blogg.se/
Postat av: pappa Jan

De' va' ett fasligt tjat om den där klänningen. (hehe) Jag har visserligen sett den "live" men skulle uppskatta en bild ändå! ;-)

2008-09-17 @ 14:12:26
URL: http://cyklon5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0