Victorias Secret.

Idag efter skolan akte jag med Abby och Tricia, kopte glass (cookie dough flurry - som en McFlurry fast med kakdeg!) och akte till gallerian for lite panikshoopping. Motte upp med Monica, Tara och Kelsie och borjade shoppa loss!Jag maste vara hemma klockan 19 pa vardagskvallarna, sa det var panik pa riktigt. Kom nojt hem med ett par snowboardboots, underklader fran Victorias Secret (nej, de har inte bara "lingerie" utan helt "vanliga" underklader ocksa. Sa det sa), en t-shirt samt en lite overaskning hem ;D

Helt klart mycket bra dag :) I helgen ser jag fram emot ett YFU lager som varar fredag till sondag, lite tjurigt hur mycket man faktiskt missar pa sa kort dit, men det far man ta :) Idag traffade jag ocksa Nicholas fran Schweiz och Christoph fran Tyskland som ocksa gar pa FHC.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Ääääntligen en update. Låter som du har det bra. Du måste maila mig din hemadress overthere. wieee. kram

2008-09-24 @ 09:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0