Vilodag?

Vem sa att sondag var vilodag? Gick upp klockan 9 och borjade omedelbart stada hela huset. Pa min lista fanns att: Stada mitt rum Tvatta dynorna utomhus Dammsuga HELA huset (3 vaningar, kthxbye) Dra upp ogras pa tomten Moppa oppna ytor Stada toaletten pa mellanvaningen och stada hundutrymmet Var val klar runt 14 tiden och ville i princip bara ut ur huset och gora nagot, vad som helst, sa jag ringde Charlie for att kolla om han ville hitta pa nagot och det ville han, sa vi motte upp med Josh och Lyuda och drev omkring lite. Kan inte direkt satta fingret pa vad vi gjorde, forutom en laxa som innefattade att se pa TV i en timme (no joke). Imorgon borjar tredje sasongen av Heroes, och jag ar bankad! Klockan 20.00 pa kanal 008 tror jag :D

Kommentarer
Postat av: trams

haha alltså, dom använder dig som slav ju :D enda anledningen till att du e där haha. stackars. närå, skämt åsido :D

2008-09-22 @ 17:29:09
URL: http://milestogo.blogg.se/
Postat av: Caesar

vilken tid går conan där?

2008-09-23 @ 16:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0