Bloody Beetroots!

Okej, igar akte jag, Evan och Petey ner till Chicago for att se Bloody Beetroots. VI kom dit en timme tidigt, och satte oss i puben dar de skulle spela och at jattegod mat som var sjukt billig. Nar musiken borjade gick vi in, stog ganska langt fram, emn ju mer populara banden blev desto mer folk tryckte pa och vi backade bakat. Nar BB kom pa var vi langst bak, men hade sjukt kul anda! Nar det inte var sa langt kvar stormade de darframma scenen och vi sag var chans att ta deras platser, sa helt plotsligt stog vi langst fram. Vi rojde lite till, innan bandet borjade tacka av och en av dem (de var tva) kom fram och tog tag i min hand och slappte inte. Han gick ivag, och kom sen tillbaka och tog tag i bada mina hander och lyfte upp mig pa scen. Han lyfte upp mig pa ryggen och avslutade setet med mig dar :P Jag fick prata i mikrofon och allting, det var helt galet. Efter setet var slut bjod de med mig backstage, och sa att jag kunde saga till EVan och Petey att de kund ekomma ocksa, men en av vaktern asa att det blev for mycket folk sa jag fick valja mellan att ga sjalv oeller ga ut. Sa jag gick ut till grabbarna och vi akte hem. La mig i sangen 05.30 och dackade direkt

Galen kvall :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

det blir röj i höst det kan jag lova. vi ska bara göra en workshop först. haha. theresias kommentar var ang att det är lappdagen idag. så det var en LAPP hon skulle sätta på någon.. tar man bort lapp blir det lite confusing :D puuuuuuuuuuuuuuuuss <3

2009-04-09 @ 16:45:10
URL: http://ismedvatten.blogg.se/nollnio/
Postat av: Linnea

låter feeeett värt. Den andra killen skulle ha found himself a linnea så hade kvällen varit perfa :D

2009-04-09 @ 16:46:33
Postat av: pappa Jan

Pappas flicka gick därifrån!

2009-04-09 @ 17:03:43
URL: http://cyklon5.blogg.se/
Postat av: Tillie

Wow, häftigt! Låter riktigt kul :) Schysst mot grabbarna också att inte gå in ensam. Värst vad alla vill ha med dig backstage hela tiden ;)

2009-04-09 @ 17:16:15
URL: http://urgamlavisor.blogg.se/
Postat av: mamma

Bra gjort gumman! Lite nyfiken är jag över vad du sa i mikrofonen?

2009-04-09 @ 19:49:34
Postat av: Caesar

om gigen kunde vara så vilda här i sverige som dom är där borta! vore ju fint om mina fans stormade scenen också! ;D

2009-04-09 @ 21:30:22
Postat av: Gurre

Haha fan vad coolt. Sånt händer ju bara dig :P säger bara Sonata.

2009-04-11 @ 14:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0