Monday.

Helgen svischade forbi! Tanken var att aka till Detroit och halsa pa Dick's mamma och syster, men lordag eftermiddag blev jag blixtsjuk och kraktes non stop :( Ledde till uttorkning och latt feber samt nagra fler krakattacker pa sondagen, men nu mar jag prima - tog bara en bufferdag och stannade hemma mandag ;) Charlie stannade hemma fran skolan for att ta hand om mig ocksa :) Hittills har dagen bestatt av att jag borjat introducera chokladbollar till familjen. Rullat ihop alla sa fint, ska bara rulla dem i lite krossade mintgodisar sen ar de klara :)

Graduation narmar sig med stormsteg. Pa torsdag har vi sista konserten med avtackning av seniors. Ska bli sorgligt, for sen ar det inte langt till prom, sen ar det inte langt till graduation och sen har vi inga seniors i skolan resten av terminen :( ANyhow ska det bli jattekuyl att se Charlie ga i sin kappa och mossa over scenen och ta emot sitt diplom!

Puss pa er alla!


Kommentarer
Postat av: mamma

Gumman! Inte vara sjuk....då vill jag pyssla om dig!puss

2009-04-27 @ 20:45:44
Postat av: mamma

Gumman! Inte vara sjuk....då vill jag pyssla om dig!puss

2009-04-27 @ 20:47:06
Postat av: Jan

Mamma har en viss förmåga att upprepa sig ... upprepa sig! Men hon vill bara väl ... bara väl. Skönt att du mår bättre igen ... bättre igen, gumman!

2009-04-27 @ 21:16:15
URL: http://cyklon5.blogg.se/
Postat av: Pauline

Äääääntligen en update på riktigt. Vi missade varandra i helgen på msn :(. Tänk snart är du hemma igen! Galet. Puss

2009-04-28 @ 09:04:11
Postat av: Tillie

Nej, usch. :/ Skönt att du är bättre nu och gulligt av Charlie att ta hand om dig! Hoppas konserten och avtackningen blir härlig :)

2009-04-29 @ 20:36:01
URL: http://urgamlavisor.blogg.se/
Postat av: Caesar

Haha senior farväl! Coooolt :) Soon kommer du home :D

2009-04-30 @ 12:11:04
Postat av: Agnes

Nae vilken gullpojke :') Bra att han pysslar om dig där borta. Hoppas du får en bra amerikansk valborg. Här hemma är det pisstråkigt, men soligt och fint så jag har antagit nån slags röd/rosa nyans. Ludde ligger och gnäller för han är sjuk. Ett litet ljus i tillvaron är att du snart kommer hem! Kan inte vänta tills jag får krama om dig igen.

2009-04-30 @ 13:11:24
Postat av: Pauline

När får vi se bilder från graduation och konsert och allt? Puss

2009-05-04 @ 09:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0