sommar!

Solen skiner, det ar galet varmt ute och jag har blivit solbrand pa nasan :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt, Härligt!!! Här hemma blommar det i trädgården och Lillan har tagit sin första vårfågel! Love you! puss!

2009-04-18 @ 20:02:09
Postat av: Jan

Var rädd om näsan ... eller ska jag kalla den "signallampan"?

2009-04-19 @ 07:59:49
URL: http://cyklon5.blogg.se/
Postat av: Caesar

Gött här hemma är det också varmt och fint! Saknar dig dags o komma hem snart så vi kan skratta åt jim carrey som aldrig förr.

Hälsa alla o fortsätt skriva blogg :)

Förresten har jag blivit riktigt bra på att skriva namnet nu iaf i mina inlägg!

2009-04-19 @ 23:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0