Breakfast date.

Igar hamtade Abby upp mig jattetidigt for vi hade planerat att aka och ha frukost tillsammans. VI akte till en liten stuga som heter the Gathering Place, jag bestallde pannkakor och aggrora och hon bestallde "cascade breakfast"; aggrora, hashbrowns, roast, bacon och sausage. Det var JATTEJATTEMYSIGT for vi kunde sitta och dricka kaffe och snacka skit, och jag blev sa galet energized att jag var hade maximal energi hela dagen. Det ska definitivt goras om igen!

 

Val i skolan sag dagen inte riktigt ut som vanligt. 5th hour hade vi Pizza party med guitar hero world tour och sjalvklart, massor pizza. 6th hour lekte vi en lek som inneholl vaskrensare, fraga mig inte hur det gick till, men det gick :)

     

Kommentarer
Postat av: Caesar

hahaha skoldagarna i USA asså...pizza...där skulle man vara.

2009-01-18 @ 15:00:13
Postat av: Arandur

Hopas du får en bra helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-18 @ 15:05:36
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Robin :]

Aaahh.. HASHBROWNS <33

2009-01-18 @ 22:32:14
Postat av: tams

haha vaddå haschbrownies??

2009-01-21 @ 21:13:40
URL: http://milestogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0