:)

Nu sitter jag i TVrummet, har precis anvant datorn till en PowerPointpresentation jag har imorgon, sa nu tog jag mig lite tid att skriva nagra rader :)

Igar var jag pa en liten shoppingrunda med Lyuda och Abby! Inte sa liten egentligen, men den  var galet lyckad! Vi borjade med att ata lite for att fa energi, jag at en jattegod sallad med babyspenat, fetaost, jordgubbar och en sot dressing och drack turkiskt kaffe. Mums :) Sen fortsatte vi till till en mycket speciell affar som rakade ha student discount pa tisdagar! Hittade en liten something something som kommer skickas pa posten sa snart som mojligt, en liten present sadar bara for att jag sag den och tankte pa mamma direkt! VI drog vidare till the Mall dar jag hittade tre fynd med en gang, tre klanningar for $10 styck. Affaren hade dessutom en special just den dagen, och vi fick en varsin gratis vaska! Min favoritaffar som vanligtvis ar MYCKET dyr hade 50% rea, och jag fyndade tva halssmycken - bada i silver - en i form av en flipflopsko, och en liten hjartformad medaljong.

Annars ar det en ratt normal vecka, mycket med skolan nu eftersom vi har Exams nasta vecka. Nasta vecka ar ocksa den 20Januari, dagen som Barack Obama tar over i Vita Huset och jag ska tillsammans med min vardfamilj aka till.. WASHINGTON DC och vara dar nar han svar eden och hela grejen. SUPERCOOLT! Jag ar galet peppad!

Just det, hade audition for skolmusikalen ocksa, och ar med i koren. Vi satter upp Fiddler on the Roof, och jag har nagra repetitioner i veckan. Lite farre nu i borjan, laser igenom, lar oss sangerna, blir matta for klader o.s.v. Men nar februari borjar blir det lite mer intensivt. Kul! Minns inte riktigt datumet nar sjalva forestallningen ar, men kul ska det bli!



Min nya WebCamPoseKompis: Lucky!



 


Kommentarer
Postat av: pappa Jan

Livet leker! Härligt! Hälsa Barack.

2009-01-15 @ 06:20:39
URL: http://cyklon5.blogg.se/
Postat av: Agnes

Shit vad coolt. Sitter här och skjuter upp mina engelskaläxor och är skapligt avundsjuk på dig. Lycka till med musikalen. Jag ska på audition för ljunkans musikal i vår men dom har inte bestämt vilken det ska vara än. Men det blir nog också superkul! :) puss

2009-01-15 @ 16:33:56
Postat av: Anonym

Haha jag kan knappt hålla en powerpoints redovisning på svenska :O

2009-01-15 @ 21:53:17
Postat av: Caesar

Haha jag kan knappt hålla en powerpoints redovisning på svenska :O



Glömmer alltid att skriva namn! Damn

2009-01-15 @ 21:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0