Flytt.

Kande att jag behovde forklara mig lite, for det ar manga som undrat varfor jag inte hort av mig pa ett tag, och faktum ar att jag varit ganska olycklig. Pa grund av manga olika sma anledningar som jag inte tanker rabbla upp har trivdes jag inte hos min forra vardfamiljx, och har ett tag forsokt att fa flytta till en annan. Nyligen gick iallafall allt pappersarbete igenom, och i mandags fick min forra vardmamma reda pa det. Fraga mig inte hur hon tog det, for arligt talat vet jag inte, jag har inte pratat med henne sen det hande. Tisdag efter skolan tog jag mitt pick och pack och akte till en annan familj, och har nu bott har i lite over ett dygn, och jag har nog aldrig varit sahar lycklig och framforallt lattad. Det ar svart att forklara kanslan jag haft den senaste tiden, sa darfor ska jag inte forsoka, utan bara lata det vara ett avslutat kapitel och se framat - mot 6 underbara, aventyrsfyllda manader med denhar familjen!

Tack alla ni som hort av er, ni som oroat er och inte vetat varfor jag matt daligt. Jag har inte velat saga nagot, for jag ville inte blasa upp nagot och fa en massor forhoppningar som sen inte skulle ga igenom.

P.s Lite mer kul fakta ar att jag gjorde forsta delen av en audition for arets skolmusikal igar! Spelmannen pa Taket ska sattas upp, och jag provade inte for nagon speciell roll, utan de tilldelar en helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: pappa Jan

Skönt att du äntligen får lite lugn och ro i själen, Gumman! "Fiddler On The Roof" ... en absolut favorit ... lycka till!

2009-01-08 @ 06:21:45
URL: http://cyklon5.blogg.se/
Postat av: mamma

Bra kämpat gumman! Nu kan du koppla av! Enjoy! Puss!

2009-01-08 @ 07:10:52
Postat av: Caesar

Skönt att höra att allt är bra!

Ha det gött de sista månaderna nu! :D

2009-01-08 @ 16:50:16
Postat av: Agnes

Hoppas du får det toppen hos din nya värdfamilj. :) jag är ledsen om jag har varit lite tjatig men jag undrade bara vad som hände därborta. Har faktiskt inte sett spelman på taket men man hör ju om den överallt så jag antar att den är bra. Lycka till med allt! Pussar :)

2009-01-08 @ 17:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0